Aktuell informasjon om koronasituasjonen til våre kunder

Det er en veldig spesiell tid og vi i Bergman Diagnostika ønsker å informere om hvordan det berører våre kundeforhold.

Vi opprettholder våre tjenester

Det er en veldig spesiell tid vi alle nå går inn i. Vi i Bergman Diagnostika ønsker å bekrefte at vi gjør det vi kan for å etterleve de oppfordringene og tiltakene gitt av myndighetene. Samtidig opprettholder vi våre tjenester på et nivå som er så normalt som mulig.

Vi er tilgjengelige på telefon og mail

Alle våre ansatte kan treffes på vanlig måte per telefon og mail. Dette betyr at henvendelser om produktinformasjon, produktsupport, teknisk service, bestilling og faktura håndtereres på vanlig måte.

Situasjonen rundt leveranser

Vi har kontinuerlig kontakt med våre leverandører for å få oppdatert informasjon om deres leveringsmuligheter. Ettersom en del flyplasser stenges og antall fly som fortsatt går vil reduseres kraftig kan vi dessverre av og til få noe forsinkelser i forsendelser som sendes med fly. Dette gjelder både forsendelser fra leverandører og forsendelser ut til kunde.

Dersom leveranseforsinkelser oppstår vil vi fortløpende informere dem det gjelder.

Teknisk service av instrumenter

For å sikre kontinuerlig drift av diagnostisk utsyr reiser vi ut til kunder som normalt (etter avtale). Dette gjelder både akuttservice og eventuelt forebyggende vedlikeholds service om det er påkrevd.

Besøk av andre enn teknisk service

Ved akutte behov for hasteinstallasjoner eller ved produktspørsmål, reiser også våre produktsjefer ut til kunde etter nærmere avtale.

Endringer i situasjonen kan skje raskt

Ovennevnt informasjon er gjeldende 16. mars 2020. Vi gjør oppmerksom på at situasjonen endres fra dag til dag, og eventuelle endringer kan skje veldig raskt.

 

Merk! Du er nå på Primærhelsetjeneste-siden. Vil du videre til Sykehus-siden, klikk her.